Huis & Wonen
verzekeringen
Verkeer & Vervoer
Verzekeringen
Vakantie & recreatie
Verzekeringen
Veel gestelde vragen
Service staat bij VDK assurantiën hoog in het vaandel. Daarom vinden wij het belangrijk duidelijk uit te leggen hoe wij u het beste van dienst kunnen zijn. Hieronder treft u de meest voorkomende situaties aan.
Veel van deze informatie is terug te vinden in de polis en voorwaarden van de verzekeraar. Uiteraard kunt u ook onze verzekeringadviseurs telefonisch om advies of informatie vragen.
Het beste kunt u hiervoor telefonisch contact opnemen zodat wij dit direct voor u kunnen verwerken. Om een autowijziging te kunnen doorvoeren hebben wij het kenteken en de meldcode van de nieuwe auto nodig. Het is ook mogelijk om via onze website via een wijzigingsformulier deze wijzigingen aan ons door te geven.
Vul een schadeaangifteformulier in. Nadat u dit heeft gedaan dient u het formulier zo spoedig mogelijk per post of per mail naar ons in te sturen. Om uw schade zo soepel mogelijk af te wikkelen adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met onze verzekeringsadviseurs. Wij zullen vervolgens de schade melden bij de verzekeraar.
Bij verkoop van de auto ontvangen wij graag een kopie van het vrijwaringbewijs. Deze kunt u per post of per mail naar ons toe sturen. Wij zullen vervolgens de verzekeraar verzoeken de polis stop te zetten. Wij adviseren u de polis te schorsen in plaats van royeren in verband met het behoud van schadevrije jaren.